(آرشیو ماه اسفند 1393)

اظهارات مهمی که بی‌پاسخ ماند

اظهارات مهمی که بی‌پاسخ ماند

  • 23 اسفند 1393
  • 994
  • 0
هفته گذشته مدیر عامل بزرگترین اپراتور کشور اظهارات بی‌سابقه‌ای داشت که اگرچه به سرعت میان فعالان این عرصه چرخید، اما واکنش درخوری از سوی متولیان امر در پی نداشت.
نسل‌های 3 و 4 تلفن همراه سرانجام در ایران عمومی شدند

نسل‌های 3 و 4 تلفن همراه سرانجام در ایران عمومی شدند

  • 23 اسفند 1393
  • 1050
  • 0
 داستان نسل 3 تلفن همراه در ایران، سرانجام در سال 93 وارد فصل جدیدی شد؛ فصلی که همگان مدت‌ها بود انتظار آن را می‌کشیدند.
هم‌کدسازی پیش‌شماره‌های تلفن ثابت در هر استان به پایان رسید

هم‌کدسازی پیش‌شماره‌های تلفن ثابت در هر استان به پایان رسید

  • 22 اسفند 1393
  • 1003
  • 0
طرح هم‌کدسازی شماره‌های تلفن استانی یا حذف کدهای داخل هر استان، که مصوب سال 89 هیأت وزیران بود، آذرماه امسال در استان ایلام به اتمام رسید و بدین ترتیب کل کشور از مزایای طرحی ملی بهره‌مند شدند.
تفاوت شبکه‌های ۴G و LTE چیست؟

تفاوت شبکه‌های ۴G و LTE چیست؟

  • 19 اسفند 1393
  • 2681
  • 0
 این روزها به اندازه‌ای دو کلمه ۴G و LTE در تبلیغات اپراتورها، سرویس‌های اینترنتی، شبکه‌های موبایل و حتا در جدول مشخصات گوشی‌های تلفن همراه تکرار شده‌اند که انگار نام‌آشناترین واژه‌ها برای ذ...
سهم اینترنت تلفن همراه در اقتصاد جهانی افزایش می‌یابد

سهم اینترنت تلفن همراه در اقتصاد جهانی افزایش می‌یابد

  • 16 اسفند 1393
  • 15534
  • 1
 در سراسر جهان تلفن‌های هوشمند، تبلت، فناوری‌های پوشیدنی و سایر وسایل هوشمند نوع و سبک زندگی انسان‌ها را تغییر داده و بر شغل، تفریح و... آنها تأثیر گذاشته است و بخش عمده‌ای از این تأثیر، ناشی از اینترنت تل...
قاچاقچیان مخابراتی در پایان راه ؟

قاچاقچیان مخابراتی در پایان راه ؟

  • 15 اسفند 1393
  • 852
  • 0
 قاچاق مخابراتی در ایران عمری 16 ساله دارد و فعالان این عرصه در سال های گذشته صدها میلیارد تومان پول به جیب زده اند. این معضل رها شده اما با اظهارات پر حاشیه 3 ماه قبل وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بار دیگر به کانون توجه رسا...
استفاده کودکان از رسانه‌های اجتماعی

استفاده کودکان از رسانه‌های اجتماعی

  • 15 اسفند 1393
  • 799
  • 0
 چه بخواهیم چه نخواهیم، اینترنت شبکه‌های اجتماعی و تکنولوژی‌‌ وابسته به آن آمده‌اند تا بمانند. همان‌طور که هر روز شاهد این واقعیت به شیوه‌های مختلف هستیم، این چشم‌انداز تکنولوژیکی نوین مزایا...
مشتری‌مداری فقط پاسخگویی نیست

مشتری‌مداری فقط پاسخگویی نیست

  • 12 اسفند 1393
  • 1546
  • 0
 گرچه توجه به خواست مشتری برای هر شرکت و سازمانی مهم است اما روند مشتری‌مداری در مخابرات ایران از زمانی که سهام این شرکت به بخش غیردولتی واگذار شد، شتاب بیشتری گرفت. تا پیش از آن، این شرکت به موضوع بازاریابی توجه چندانی ...
راهکارهاي افزايش امنيت کاربران شبکه‌هاي اجتماعي

راهکارهاي افزايش امنيت کاربران شبکه‌هاي اجتماعي

  • 09 اسفند 1393
  • 937
  • 0
با گسترش روزافزون استفاده از سايت‌ها و شبکه‌هاي اجتماعي تلفن همراه، کاربران با مشکلات مختلفي از جمله امنيت در فضاي سايبري و همچنين حفظ حريم شخصي روبه‌رو هستند که به اعتقاد بسياري از کارشناسان امنيت سايبري، نقش بسزاي...
مردم به پیامک اعتماد دارند

مردم به پیامک اعتماد دارند

  • 08 اسفند 1393
  • 909
  • 0
مجله خبری thenextweb اخیرا به بررسی دلایل مهمی پرداخته است که باعث می‌شود افراد همچنان از سرویس پیامک استفاده کنند.
صفحه 1 از 2ابتدا   قبلی   [1]  2  بعدی   انتها