رئیس سازمان رگولاتوری در گفت‌وگو با «ایران»:  محدودیت پرداخت ارز «نیما» به اپراتورها رفع شد

رئیس سازمان رگولاتوری در گفت‌وگو با «ایران»: محدودیت پرداخت ارز «نیما» به اپراتورها رفع شد

  • 11 آذر 1397
  • 148
  • 0
چندی پیش حسین فلاح جوشقانی، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری) از تهیه بسته‌ای برای مقابله با تحریم‌ها و نوسان ارزی در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد و گفت: با ارائه این بسته مشکلی در...
در گفت‌وگو با تیم اجرایی ستاره دیجیتال؛ تبدیل به یک شرکت هوشمند دیجیتال با اجرای ستاره دیجیتال

در گفت‌وگو با تیم اجرایی ستاره دیجیتال؛ تبدیل به یک شرکت هوشمند دیجیتال با اجرای ستاره دیجیتال

  • 22 آذر 1396
  • 1056
  • 0
همیشه می‌گویند، برای انجام هر کاری، برداشتن قدم‌های اول، مهم‌ترین و سخت‌ترین مرحله است و بعدازآن پیش روی کار با مسیر و هدف معین‌شده، آسان خواهد بود؛ اما شاید این درست‌تر باشد که پایبندی و استواری در ک...
در ساختار سرویس محورمخابرات ایران؛   فناوری اطلاعات، قابلیت‌ها را برای تحقق تحولات دیجیتالی، بالا می‌برد

در ساختار سرویس محورمخابرات ایران؛ فناوری اطلاعات، قابلیت‌ها را برای تحقق تحولات دیجیتالی، بالا می‌برد

  • 18 آذر 1396
  • 1267
  • 0
امروزه سرعت تغییر فناوری­ها بسیار افزایش یافته است، و سازمان‌ها باید همگام با این تغییر و تحول­ها، راه­کاری برای به‌روز نگه‌داشتن خود و محصولاتشان بیندیشند. و شرکت‌های تلکام دنیا در این راستا، دست&z...
درآمد 8 درصدی شرکت ارتباطات زیرساخت از اقتصاد بخش ICT کشور

درآمد 8 درصدی شرکت ارتباطات زیرساخت از اقتصاد بخش ICT کشور

  • 08 آذر 1396
  • 1196
  • 0
"مشخصا انتساب سهم بزرگ درآمد بخش ارتباطات کشور به دولت، زمانی‌که غول‌های اقتصادی دیگر خارج از دولت، سهامدار عمده‌ی بازار ارتباطات کشور هستند، انتساب نادرستی است".   در یادداشت وارده به سیتنا آمد...
در گفت وگو با دکترسراییان اعلام شد  :  تغییردر روش ها، سازوکارها، فرایندها و تمامی تعاملات شرکت موفقیت به همراه می آورد

در گفت وگو با دکترسراییان اعلام شد : تغییردر روش ها، سازوکارها، فرایندها و تمامی تعاملات شرکت موفقیت به همراه می آورد

  • 02 آبان 1396
  • 1486
  • 0
شرکت مخابرات ایران در سال 95 با روی کار آمدن هیئت‌مدیره جدید که شعارش انسجام و همدلی ست؛ توسعه و تحول عملیاتی و سازمانی را آغاز کرد. این تحول، بر ساختار اجتماعي موجود در کشور در حوزۀ مخابرات تأثیرگذار است. با تدوین برنامه مدو...
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در گفت‌وگو با ITU Telecom TV:  حرکت به سوی تحول دیجیتال از مهمترین اولویت‌های دکتر روحانی است

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در گفت‌وگو با ITU Telecom TV: حرکت به سوی تحول دیجیتال از مهمترین اولویت‌های دکتر روحانی است

  • 15 مهر 1396
  • 589
  • 0
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، اظهار داشت: با حمایت دولت و با حرکت به سوی تحول دیجیتال، دولت الکترونیک و دولت همراه که از مهمترین اولویت های رئیس جمهور ما آقای دکتر روحانی است می توانیم با سرعت بیشتری در پنج سال آینده به جلو حرکت کن...
پرتال تجاری شرکت مخابرات ایران راه اندازی شد/ کنار مشتریان تا بی نهایت

پرتال تجاری شرکت مخابرات ایران راه اندازی شد/ کنار مشتریان تا بی نهایت

  • 28 مرداد 1396
  • 1483
  • 0
یکی از مصادیق دنیای کسب‌وکار امروز، پرتال تجاری است؛ درگاهی که با آماده کردن بستری مناسب به ارائه خدمات تجارت الکترونیک می‌پردازد. در دنیای کسب‌وکار امروز، شرکت‌ها، سازمان‌ها و بنگاه‌های اقتصادی نا...
روابط عمومی پویا، جایگاهی لایق برای مدیریت ارزش برند 

روابط عمومی پویا، جایگاهی لایق برای مدیریت ارزش برند 

  • 14 مرداد 1396
  • 786
  • 0
شرکت مخابرات ایران از سال 1350 که رسماً در ایران تأسیس شد، به‌عنوان تنها اپراتور ارائه‌دهنده خدمات تلفنی در کشور شناخته می‌شد، نه رقیبی داشت و نه بازاری برای رقابت بود؛ هر کس تلفن می‌خواست نام شرکت مخابرات ایرا...
کاوشی در فرهنگ سازمانی  در گفت و گو با سرپرست معاونت توسعه سرمایه انسانی شرکت مخابرات ایران

کاوشی در فرهنگ سازمانی در گفت و گو با سرپرست معاونت توسعه سرمایه انسانی شرکت مخابرات ایران

  • 10 مرداد 1396
  • 563
  • 0
پروژه تحول فرهنگ‌سازمانی از اولویتهای ره نگاشت تحول شرکت مخابرات ایران است. آگاهی از چگونگی و روند پیشرفت آن باعث شد تا این موضوع  را برای این شماره ماهنامه ارتباطات انتخاب کنیم.   در صحبت از فرهنگ سازمانی، عب...
ساختار مشتری گرا در مخابرات ایران حاکم شده است ؛  صدای مشتری را با یک‌زبان پاسخ دهیم

ساختار مشتری گرا در مخابرات ایران حاکم شده است ؛ صدای مشتری را با یک‌زبان پاسخ دهیم

  • 04 تیر 1396
  • 1107
  • 0
دردنیای رقابتی امروز، شرکت‌های کوچک رقبای سرسخت شرکت‌های بزرگ هستند. در چنین شرایطی و با توجه به اینکه شرکت مخابرات ایران در چشم‌اندازی پنج‌ساله می‌خواهد به یک شرکت تمام آی‌تی و شبکه ای تمام آی‌پ...
صفحه 1 از 6ابتدا   قبلی   [1]  2  3  4  5  6  بعدی   انتها