مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت فراز فنون مرکزی، سامانه های محتوایی دیجیتالی و تلفنى (همخونه)، سامانه كارت اعتبارى (تل نو) و سامانه اعلام و وصول بدهى مشتركين (آواپرداخت) را از جمله مهمترین سامانه های تولیدی این شرکت عنوان کرد.

" />

تحولي نو در راستای خدمت رسانی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات

  • 27 مهر 1396
  • 11:33
  • 0 دیدگاه
  • 109 بازدید
  • Article Rating

مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت فراز فنون مرکزی، سامانه های محتوایی دیجیتالی و تلفنى (همخونه)، سامانه كارت اعتبارى (تل نو) و سامانه اعلام و وصول بدهى مشتركين (آواپرداخت) را از جمله مهمترین سامانه های تولیدی این شرکت عنوان کرد.

مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت فراز فنون مرکزی، سامانه های محتوایی دیجیتالی و تلفنى (همخونه)، سامانه كارت اعتبارى (تل نو) و سامانه اعلام و وصول بدهى مشتركين (آواپرداخت) را از جمله مهمترین سامانه های تولیدی این شرکت عنوان کرد.

 

سید محمدهادی شاه ابراهیمی در گفتگو با ستاد خبری گروه شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه این شرکت با هدف ایجاد تغییراتی جدید در راستای خدمت رسانی در حوزه ICT، توليد و نشر محتواى ديجيتال، چاپ و تکثیر، بازاریابی و تبلیغات و موارد دیگر به واسطه در اختیار داشتن متخصصان و نیروهای مجرب در زمینه خدمات فنی، مهندسی و بازرگانی امور انفورماتیک و مخابرات، پا به این عرصه نهاد.

 

وی با اشاره به اینکه این شرکت موفق به راه اندازی 13 خدمت و سرویس ارزش افزوده مخابراتی شده است گفت: سامانه محتوایی دیجیتالی (همخونه)، سامانه محتوايى صوتى (همخونه)، سامانه کارت اعتباری تلفن ثابت (تل نو)، سامانه اعلام و وصول بدهی مشترکین (آوا پرداخت)، سامانه بازاریابی ADSL و FTTH مخابرات، سامانه ارسال انبوه پیامک صوتی، سامانه مشاوره هاي آنلاين تلفنى، سامانه چاپ و تبليغات قبوض تلفن ثابت و همراه از جمله شاخص ترين این خدمات و سرویس هاى ارزش افزوده، محسوب می شود.

 

وی افزود: سرویس های مذکور از سال ٨٩ تا کنون در شرکت مخابرات ایران مناطق مختلفی مثل فارس، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، مازندران، قم، سمنان، کردستان، لرستان، کرمانشاه، آذربايجان غربى، يزد، اردبيل، همدان، قزوین، مركزى، گلستان، زنجان و برخی مناطق دیگر، راه اندازی و اجرا شده است.

 

شاه ابراهیمی با بیان اینکه سابقه کار با ٢٢ مخابرات منطقه اى و استانی را داریم بیان کرد: مدل کسب و کار اجرای سامانه های ارزش افزوده تماماً از نوع مشارکتی بوده و اخيرا نيز با همين مدل و به عنوان شريك تجاري شركت ارتباطات سيار ايران (همراه اول)، همكارى خود را با اين شركت نيز آغاز كرده ايم.

 

رییس هیات مدیره شرکت فراز فنون مرکزی همچنین اظهار کرد: با توجه به سياست هاي اخير شركت مخابرات ايران در خصوص پروژه ارزشمند و فناورانه "تانوما"، یکی از مهم ترین برنامه هاي پيش روى اين شركت، ابداع سرويس هاى نوين و توليد محتواي فاخر جهت ارائه به مشتركين شركت مخابرات ايران مى باشد و اميدواريم كه با سعى و تلاش و بهره گيرى از قواى تخصصى بتوانيم به اين هدف مهم دست پيدا كنيم.

 

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.